9.12.10

Laß mich, laß mich in Ruhe

Everyone's against me
They made me this wa
Everyone's against me
They'll be sorry one day

Laß mich in Ruhe, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

Horrible creeps
Here they come one by one
Dirty bastards
Spoiling my fun

Laß mich in Ruhe, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

I hate it, hate ist
Because it’s sick
I hate hate hate it
Hate hate hate it

Laß mich in Ruhe, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone
Laß mich, laß mich in Ruhe

Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone

Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone

Laß mich, laß mich in Ruhe
Leave me, leave me alone


Dee Dee Ramone feat. Nina Hagen "Lass mich in Ruhe" (1994)

Keine Kommentare: